به گزارش خبرکده، مهرداد بذرپاش وزیر سابق راه در فضای مجازی نوشت: «لانچر تنگه هرمز که فعال باشد، موج پرتابش تا قلب توکیو میرسد. ۳۰ تریلیون ین دود شد و رفت هوا؛ اینها هنوز پیشلرزه است.
باند اپستین و حامیانش باید ادب شوند.»
منبع: خبرکده
آنچه دیگران میخوانند
