سیاسی

هشدار پزشکیان درباره پیامدهای حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران

تاریخ انتشار: کد خبر: ۱۱۲۹۷
مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در واکنش به حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش خبرکده، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران را قاطعانه محکوم می‌کنم. این‌گونه اقدامات تجاوزکارانه، دستاوردی برای دشمن صهیونی آمریکایی و حامیانشان نخواهد داشت. بلکه شرایط را پیچیده‌تر کرده و می‌تواند پیامد‌هایی خارج از کنترل به‌دنبال داشته باشد که دامنه آن همه جهان را درگیر می‌کند.

منبع: خبرکده