سیاسی

پیام فوری فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره اهداف بعدی ایران

تاریخ انتشار: کد خبر: ۱۳۱۶۰
پیام فرمانده نیروی هوافضای سپاه در شبکه ایکس منتشر شد.

به گزارش خبرکده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفات‌گیری از امریکا در منطقه ادامه دارد.

با اشراف اطلاعاتی و ضربات ایران، امریکا چاره‌ای جز دور شدن از مرز‌های ایران ندارد.

این را لاشه آواکس‌ها، سوخت‌رسان‌ها و سوله‌های تخریب‌شده آمریکایی می‌گوید. بزودی اهداف باارزش دیگری به این فهرست افزوده می‌شود.

منبع: خبرکده