به گزارش خبرکده به نقل از انتخاب، اکونومیست نوشت: اکنون ایران هر روز تقریباً دو برابر بیشتر از قبلِ شروع بمبارانهای آمریکا و اسرائیل در ۲۸ فوریه از فروش نفت درآمد کسب میکند.
این رسانه ادامه داد: تهران در جنگ انرژی در حال پیروزی است.
منبع: خبرکده
آنچه دیگران میخوانند
