به گزارش خبرکده، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف رییس مجلس و محسنی اژهای رئیس قوه قضاییه در توئیتهایی با مضمون مشترک به ترامپ جواب دادند و سیلی مشترکی به او زدند.
سران سه قوه با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشتند: همهٔ ما «ایرانی» و «انقلابی» هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد.
یک خدا، یک ملت، یک رهبر و یک راه؛ آن هم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان.
رئیس مجلس نیز پیام منتشرشده توسط رئیسجمهور را منتشر کرد.
آنچه دیگران میخوانند
همچنین رئیس قوه قضائیه نیز این متن را در توییتر منتشر کرد.
منبع: خبرکده
