خط و نشان پزشکیان برای صداوسیما؛ مجبورمان نکنید پاسخ درخور بدهیم – خبرکده
سیاسی

خط و نشان پزشکیان برای صداوسیما؛ مجبورمان نکنید پاسخ درخور بدهیم

تاریخ انتشار: کد خبر: ۳۰۴۰۱
مسعود پزشکیان در توییتی گلایه آمیز و تند خطاب به صدا و سیما نوشت: مجبور خواهیم بود پاسخ درخور بدهیم. این به صلاح کشور نیست. 

به گزارش خبرگزاری خبرکده، مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس و با لحنی تند و گلایه‌آمیز خطاب به صداوسیما نوشت: همکاران ما در دولت همواره مراقب بوده‌اند آرامش روانی جامعه مورد تهدید قرار نگیرد و تاکید من بر حفظ وحدت و تحمل تفاوت‌هاست، اما وقتی صداوسیما و برخی فعالان رسانه‌ای در شرایط جنگی لبه نقدهای غیرمنصفانه را به سمت دولت بگیرند، مجبور خواهیم بود پاسخ درخور بدهیم. این به صلاح کشور نیست. 

خط و نشان پزشکیان برای صداوسیما؛ مجبورمان نکنید پاسخ درخور بدهیم

۳۱۲۱۶