غلامرضا نوری با اشاره به واریز ۹ هزار و صد میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان در سومین مرحله از پرداخت بهای گندم های تحویل داده شده به دولت، تصریح کرد: با پرداخت این مبلغ، مجموع پرداختی ها به بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان رسید.
وزیر جهاد کشاورزی افزود: امیدواریم مابقی بهای گندم ها نیز بر اساس قولی که سازمان هدفمندی یارانه ها داده است، به صورت هفتگی پرداخت شود.
دیروز سازمان هدفمندی یارانه ها در ادامه پرداخت مطالبات گندمکاران در طرح خرید تضمینی گندم، ۹ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان (۹.۱ همت) به حساب کشاورزانی که محصول خود را تا ۱۶ خردادماه ۱۴۰۵ به مراکز خرید تضمینی تحویل دادهاند، واریز کرد.
آنچه دیگران میخوانند
