افشاگری یک رسانه از جاسوسی اسرائیل از آمریکا/ ماجرا چیست؟ – خبرکده
سیاسی

افشاگری یک رسانه از جاسوسی اسرائیل از آمریکا/ ماجرا چیست؟

تاریخ انتشار: کد خبر: ۲۹۸۴۰
رسانه غربی نوشت که اسرائیل برای اطلاع از استراتژی ترامپ در قبال ایران، مقامات آمریکا را شنود می‌کند.

به گزارش خبرکده به نقل از تسنیم، روزنامه نیویورک‌تایمز و هاآرتص در گزارش‌های همزمان از افزایش نگرانی‌های امنیتی در واشنگتن در خصوص اقدامات جاسوسی اسرائیل علیه مقامات دولت تروریست آمریکا خبر دادند. مقامات آمریکایی اعلام کردند تلاش‌های اطلاعاتی اسرائیل برای دسترسی به جزئیات مذاکرات آمریکا با ایران از «حدود متعارف» فراتر رفته است.

طبق گزارش‌های اطلاعاتی، اسرائیل شنود و استراق سمع از مقامات آمریکایی، از جمله «ویتکاف»، را به شکل چشمگیری افزایش داده است. هدف اصلی این اقدامات، دستیابی به جزئیات استراتژی «دونالد ترامپ» در قبال مذاکرات با ایران عنوان شده است.